HiDuP iNi HanYa SeMenNtaRa...MungKin EsOk MungkIn LuSa KiTa Akan Mati...BuanGkAnLah RaSa MaRah DaN DendaM pAda Orang Di SekeLiLing Kita...MaAfkanLAh MereKa KiRanya MereKa BerSaLaH...mUnGkIn iTuLaH kaLi tErAkhir kItA aKaN bErTemU DengaNnYa...


Ibu...rindunya aku padamu...
Aku sayang ibu...

Ibu...
Maafkan aku bu...
Kiranya aku banyak menyakiti hatimu...
Keterlanjuran bicaraku selama ini...
Aku mohon ampun darimu...
Aku rindu padamu ibu...

Ibu...
Akan kubalas jasamu bu...
Walaupun aku berada jauh darimu...
Walaupun aku sudah menjadi milik orang lain...
Percayalah bu..
Aku tetap mengingatimu..
Di setiap doa di penghujung solatku...
Di setiap hujung talian telefonku...
Aku rindu ibu..

Ya Allah...
Ampunkanlah dosa ibu..
Kau berilah kebahagiaan kepadanya dunia dan akhirat..
Kau berikanlah kesihatan kepadanya...
Kau berikanlah ketabahan untuknya menghadapi dugaan mendatang...
Kerana aku sayang ibu...

Ibu..
Andainya aku pergi dulu sebelummu...
Kau ampunkanlah dosa-dosaku ya ibu...
Aku sayang ibu...
Ibu...oh ibu...

Di hari yang berbahagia ini...
Ingin kuucapkan..
seperti tahun-tahun yang lalu..
SELAMAT HARI IBU...

Dengarkanlah ibu...

1 comments:

ummu berkata...

assalamualaikum,salam perkenalan. dapat blog ni di jqaf.net.
baa entry ni,Terkenang pada bonda di desa...

Blog Widget by LinkWithin